رئیس عمومی تفتیش داخلی و هیئت همراه به ولایات بغلان، کندز، تخار و بدخشان سفر کردند!

syllab_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۷:۱۴
............



هیئتی از وزارت مالیه به سرپرستی انجنیر عبداللطیف خالد رئیس عمومی تفتیش داخلی از مستوفیت های ولایات بغلان، قندز، تخار و بدخشان و گمرکات قندز و بدخشان دیدار به عمل آورد.
مسؤلین این ادارات طی دیدارهای جداگانه به هیئت ریاست عمومی تفتیش داخلی خوش آمدید گفته و از تلاش های این ریاست در زمینه اصلاحات قدردانی نمودند. پس از آن انجنیر عبداللطیف خالد رئیس عمومی تفتیش داخلی در رابطه به اهمیت و خوبی های نظام اسلامی، ارزش تفتیش و اهداف سفر هیئت که تعقیب تطبیق توصیه‌های اصلاحی ارائه شده، ارزیابی کلی ادارات و استماع مشکلات و خواسته های مسؤلین و کارمندان ادارات مذکور بود بحث و تبادل نظر کردند.
آقای خالد از مسئولین و کارمندان ادارات مربوطه بابت تطبیق اکثر توصیه های تفتیش اخیر سپاس گذاری نمود و در عین حال از آنان خواست تا توصیه های تفتیش را در اسرع وقت تطبیق کرده و گزارش خود را با مرکز شریک سازند.
علاوه بر این انجنیر عبداللطیف خالد از کارمندان و شعبات این اداره به صورت جداگانه دیدار نمود و گزارش کاری، مشکلات و خواست های آنان را استماع نموده و رهنمایی ها و توصیه های لازم را با مسئولین مربوطه در میان گذاشت.
قابل یادآوریست که رئیس عمومی تفتیش داخلی به کارمندان ادارات ذکر شده اطمینان داد، که مشکلات و خواست های آنان را با رهبری وزارت مالیه در میان خواهد گذاشت.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۶:۳۸
Background image

معاون عملیاتی جدید ریاست عمومی عواید معرفی گردید


بر اساس لزودم دید وزارت مالیه و به منظور پیشرفت جدید در فعالیت ها محمد ابراهیم حافظ به حیث معاون عملیاتی ریاست عمومی عواید از سوی الحاج عبدالقاهر (حاجی ادریس) معین عواید و گمرکات به. . .

بازگشت به صفحه خبر