نشست با تجار و سرمایه گذار مقیم امارات متحده عربی به منظور جلب سرمایه گذاری در افغانستان دایر گردید

admin_mof
دوشنبه ۱۳۹۹/۶/۲۴ - ۱۱:۵۲
خبر

وزارت مالیه به همکاری مؤسسۀ حرکت به تاریخ ۲۳ و ۲۴ سنبله ۱۳۹۹ نشستی را با تجار و سرمایه گذاران مقیم امارات متحده عربی به منظور جلب سرمایه گذاری در افغانستان برگزار نمود.

هدف این نشست بلند بردن آگاهی در مورد مشارکت عامه و خصوصی، رشد سرمایه گذاری در کشور و جلب سرمایه گذاران ، نقش سکتور خصوصی در پروژه های زیربنایی و فرصت سرمایه گذاری در بخش ها مختلف می باشد.

در این نشست محترم عبدالهادی ارغندیوال، نامزد وزیر و سرپرست وزارت مالیه، محترم مصطفی مستور، وزیر اقتصاد، محترم عبدالحمید هلمندی، نماینده خاص رئیس جمهور در امور زراعت و انکشاف اقتصادی، نمایندگان اتاق های تجارت و صنایع افغانستان و سرمایه گذاران خارجی و افغان مقیم امارات متحده عربی اشتراک داشتند.

سرپرست وزارت مالیه از مؤسسه حرکت بخاطر همکاری های شان در برگزاری این نشست تشکری نموده گفت:" تلاش های ملی و بین المللی بخاطر تامین صلح در افغانستان با عزم قوی و اراده محکم بطور منسجم به پیش می رود و در عین زمان در افغانستان برنامه های ثبات سیاسی، رشد اقتصادی و انکشاف ملی به صورت پیگیر در حال تطبیق می باشد."

وی افزود که پنج سال پیش رو که نیمه دوم دهۀ تحول به شمار می رود توجه ما در برنامه هاث تامین صلح، دولت سازی و بازار سازی متمرکز خواهد بود و کوشش می کنیم که از طریق تطبیق پلان های ستراتیژیک طرح شده در چارچوب برنامه های ملی دارای اولویت در جستجوی بدست آوردن اهداف فوق الذکر می باشیم.

محترم ارغندیوال علاوه نمود که افغانستان از طریق تامین صلح و تعهد شرکای بین المللی در حال رفتن به طرف مرحله جدید ثبات سیاسی و اقتصادی می باشد  در عین حال برای سرمایه گذاری در بخش های دیگر فرصت های زیادی دارد . وی افزود رو همین ملحوظ ضرورت است که دولت و سکتور خصوصی با قدرت بیشتر کوشش های خود را هماهنگ ساخته و قبل از قبل ساحات دارای اولویت را مشخص سازد. محترم ارغندیوال به سرمایه گذاران اطمینان داد که حکومت افغانستان با شما همکاری های خویشر تداوم بخشیده و به تمام مشکلات شما رسیدگی خواهد کرد

خبر

در این  نشست وزیر اقتصاد و نماینده خاص رئیس جمهور در امور زراعت و انکشاف اقتصادی در مورد رشد اقتصادی دوامدار و دیدگاه حکومت افغانستان در رابطه به انکشاف سکتور خصوصی به اشتراک کننده گان معلومات داده و در اخیر به پرسش های اشتراک کننده گان پاسخ ارایه گردید

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۵۶
Background image

رهبری ریاست عمومی عواید با مستوفیان تمام ولایات نشست آنلاین دایر نمود!

 

مولوی منصورالحق ذاکر معاون حمایوی ریاست عمومی عواید وزارت مالیه، حافظ خلیل احمد معاون عملیاتی ریاست عمومی عواید و مولوی عبدالمجید (نجیب الله) رئیس انکشاف و هماهنگی عواید ولایتی در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۸
Background image

نشست مشترک به منظور اتصال مجدد سیستم های مالی وزارت مالیه و د افغانستان بانک دایر گردید!



نشست مشترک تحت ریاست انجنیر سلطان محمد زبیر معین پالیسی وزارت مالیه و اشتراک مسؤلین سیستم های این وزارت و د افغانستان بانک به منظور جمع آوری شفاف عواید ملی، ایجاد تسهیلات بیشتر برای. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۴:۴۳
Background image

نشست مشورتی به منظور بهبود امور گمرکی کشور دایر گردید!

 

نشست مشورتی تحت ریاست الحاج مفتی عبدالمتین سعید رئیس عمومی گمرکات به منظور بهبود امور گمرکی در سال مالی جدید با مسؤلین گمرکات در تالار جلسات معینیت عواید و گمرکات دایر گردید.
در این. . .

بازگشت به صفحه خبر