اعلان داوطلبی

admin_mof
داطلبی

Publish Date

Closing Date

به اطلاع تمامی شرکت های فن آوری و تکنالوژی معلوماتی ابلاغ می کردد که اینک شرکت تدویر، حفظ و مراقبت مکروریانها می خواهد برای سیستم مالی و اداری خویش سیستم، ( Local) ERP  را به داوطلبی بسپارد. قابل ذکر است که شرکت تدویر، حفظ و مراقبت مکروریانها یک اداره دولتی، انتفاعی و خدماتی بوده مطابق اساسنامهٔ شماره (۲۶۵۳) مورخ ۳۰/۹/۱۳۹۹ و مقرره اپارتمانها، جریده (۷۹۸) سال (۱۴۲۲) هجری قمری فعالیت می نماید که این شرکت با داشتن (۵۲۶) کارکنان اداری، فنی و خدماتی در چهاربخش معاونیت اداری، معاونیت فنی، آمریت پلان و انجنیری و سر محاسبیت ایفای وظیفه می نماید. و اکنون فعالیت و ارائه خدمات بطور ۲۴ ساعته برای ۱۵ هزار اپارتمان که بیشتر از (۲۵۰) هزارتن را در برمی گیرد هستند. با در نظر داشت تطبیق اصل حکومت داری الکترونیکی هیئت رهبری این شرکت در نظر دارد تا سیستم اداری این شرکت را با یک دیتابیس قوی مصئون جامع و کارا تجهیز نماید. بدین وسیله از تمام شرکت های متقاضی که دارای اعتبار معتبر و تجربه کاری در بخش ساخت دیتابیس را دارا می باشد. در پروسه داوطلبی ایجاد دیتابیس این شرکت اشتراک نمایند تقاضا بعمل می اید تا شرطنامه را از تاریخ نشر اعلان الی ۱۰ یوم از آمریت تهیه و تدارکات این شرکت بدست آورده و در پروسه داوطلبی اشتراک نمایند. 

آدرس: مکروریان اول مقابل وزارت کار و امور اجتماعی بلاک ۲۳ کابل- افغانستان.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

More tenders

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۳:۵۵
Background image
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۳:۳۲
Background image

Back to tenders