تفاهمنامه نصب قفل هوشمند (GPS Locker) برای موترهای باربری ترانزیتی به امضاء رسید!

syllab_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۶:۱۶
............


تفاهمنامه نصب قفل هوشمند (GPS Locker) برای موترهای بابری ترانزیتی  میان وزارت مالیه، وزارت ترانسپورت و هوانوردی و  شرکت امارتی افغان پست طی مراسمی در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت امضاء گردید.
در این مراسم مولوی دوست محمد مخلص، معین اداری وزارت مالیه، حافظ صدیق الله عابد، معین مالی و اداری وزارت ترانسپورت و هوانوردی، مولوی احمد جان بلال، رئیس عمومی شرکت های امارتی، شیخ الحدیث نورالحق انور، رئیس عمومی اداره امور، ملا عبدالقاهر (حاجی ادریس) رئیس اداره ملی احصائیه و معلومات، مفتی عبدالمتین سعید، رئیس عمومی گمرکات و کفیل معینیت عواید و گمرکات، مولوی رحمت الله مکی، رئیس عمومی شرکت امارتی افغان پست، مفتی حبیب الرحمن طلحه، رئیس تدارکات وزارت ترانسپورت و هوانوردی و نمایندگان رسانه ها اشتراک داشتند.
معین اداری وزارت مالیه طی سخنانش گفت، وزارت مالیه برای تطبیق اصل حکومتداری الکترونیکی، در زمینه های مختلف از تکنالوژی استفاده میکند که نمونه بارز آن امضای تفاهمنامه نصب قفل های هوشمند برای وسایط نقلیه باربری ترانزیتی و  آغاز کارهای عملی آن است.
وی اضافه نمود که با نصب این دستگاه پیشرفته، سهولت های بیشتری در بخش ترانزیت ایجاد می شود. با این کار سطح اطمینان در ترانزیت خارجی افزایش می یابد، مصئونیت اموال تجاری تضمین می شود، شفافیت و سرعت کامل در امور مربوطه ایجاد و زمان کار به طور منظم کنترل می شود.
رئیس عمومی شرکت های امارتی گفت، راه اندازی و تطبیق این سیستم برای تجار سهولت های خوبی را فراهم می سازد. نصب قفل های هوشمند در قسمت حفاظت از اموال و داشتن معلومات از موقعیت دقیق اموال تجار، جلوگیری از سرقت اموال شان و همچنان  تشخیص مسیر وسایط نقلیه در صورت منحرف شدن، به تجار کمک می کند.
رئیس تدارکات وزارت ترانسپورت و هوانوردی گفت، با نصب قفل های هوشمند (GPS Locker) در موترهای باربری ترانزیتی مصئونیت اموال افزایش یافته و همچنان سرعت وسایط نقلیه بخاطر حفاظت از مال و جان آنها کنترل می گردد.
رئیس عمومی گمرکات و کفیل معینیت عواید و گمرکات گفت، با نصب (جی پی اس) لاکر سیستم کنترل اتوماتیک یا خود کار می شود. به محض آغاز و عملی شدن این پروسه به رهبری پیشنهاد می گردد تا در قسمت تضمین سهولت های بیشتر برای تجار ایجاد گردد.
قابل یاد آوریست که در این مراسم برنامه ملی گسترش کود و آدرس پُستی نیز افتتاح گردید.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۶:۲۹
Background image

تفاهمنامه همکاری دوجانبه میان وزارت مالیه و پوهنتون کابل به امضاء رسید!



تفاهمنامه همکاری دوجانبه میان ریاست تکنالوژی معلوماتی وزارت مالیه و پوهنځی کمپیوتر ساینس پوهنتون کابل به امضاء رسید.
این تفاهمنامه به منظور فراهم سازی فرصت های آموزشی و کاری برای. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۸ - ۱۶:۱۶
Background image

تفاهمنامه نصب قفل هوشمند (GPS Locker) برای موترهای باربری ترانزیتی به امضاء رسید!


تفاهمنامه نصب قفل هوشمند (GPS Locker) برای موترهای بابری ترانزیتی  میان وزارت مالیه، وزارت ترانسپورت و هوانوردی و  شرکت امارتی افغان پست طی مراسمی در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۷ - ۱۵:۳۶
Background image

در رابطه به مسایل مالیاتی با مسئولین اتحادیه بانکها نشست دایر گردید!


نشستی در رابطه به مسایل مالیاتی تحت ریاست مولوی حافظ شاه حسین حسینی با مسئولین اتحادیه بانکها دایر گردید.
در این نشست با مسئولین اتحادیه بانکها در مورد اجرای امور شفاف و همزمان، دریافت. . .

بازگشت به صفحه خبر