وزیر مالیه در نشست جانبی کنفرانس ۲۰۲۰ تحت عنوان" اولویت های اقتصادی و موثریت کمک ها" اشتراک و سخنرانی کرد

admin_mof
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۹/۴ - ۸:۴۸
خبر

محترم عبدالهادی ارغندیوال، وزیر مالیه کشور در نشست جانبی کنفرانس ۲۰۲۰ تحت عنوان" اولویت های اقتصادی و موثریت کمک ها" اشتراک و سخنرانی کرد.

در این نشست که محترم عبدالحبیب ځدران، معین مالی وزارت مالیه، محترم جان بارسا، سرپرست معاون اداری USAID و محترم کانی ویگناراجا، معاون سکرکتر جنرال UNDP و رئیس منطقوی این نهاد در آسیا-پاسفیک، نمایندگان سکتور خصوصی و تمویل کنندگان اشتراک داشتند، وزیر مالیه ضمن ابراز تشکری از کمک ها و حمایت جامعه جهانی از افغانستان علاوه کرد اگر چه جنگ های جاری بالای روند رشد اقتصادی افغانستان تاثیرات منفی بجا گذاشته است ولی کمک های جامعه جهانی برای رسیدن افغانستان به رشد اقتصادی و انکشاف موثر بوده است.

خبر

وزیر مالیه کشور گفت که بیکاری، فقر، عدم دسترسی مردم به خدمات صحی، و کمبود زیرساخت ها همچنان شیوع ویروس کرونا پروسه رشد اقتصادی و انکشاف افغانستان را به کندی مواجه کرده است. بدین ملحوظ افغانستان نیازمند حمایت های مالی و تخنیکی جامعه جهانی است تا بتواند به عملی نمودن سند دوم چارچوب ملی صلح و انکشاف افغانستان و مدیریت و استفاده موثر منابع داخلی کشور الی ۲۰۲۵ به افغانستان خودکفا و توسعه یافته برسیم.

همچنان در این نشست وزیر مالیه کشور گفت که حکومت افغانستان استراتیژی مالی را ترتیب نموده است که با تطبیق آن افغانستان قادر می شود که الی سال ۲۰۲۵ تمام بودجه عادی خویش را از منابع داخلی کشور تمویل نماید. وی علاوه کرد از شرکای بین الملی خویش می خواهیم که در سال های پیشرو تعهدات و کمک های شانرا به افغانستان تدام بخشند این کشور به مسیر خودکفایی خویش ادامه دهد.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۴:۵۶
Background image

رهبری ریاست عمومی عواید با مستوفیان تمام ولایات نشست آنلاین دایر نمود!

 

مولوی منصورالحق ذاکر معاون حمایوی ریاست عمومی عواید وزارت مالیه، حافظ خلیل احمد معاون عملیاتی ریاست عمومی عواید و مولوی عبدالمجید (نجیب الله) رئیس انکشاف و هماهنگی عواید ولایتی در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۸
Background image

نشست مشترک به منظور اتصال مجدد سیستم های مالی وزارت مالیه و د افغانستان بانک دایر گردید!



نشست مشترک تحت ریاست انجنیر سلطان محمد زبیر معین پالیسی وزارت مالیه و اشتراک مسؤلین سیستم های این وزارت و د افغانستان بانک به منظور جمع آوری شفاف عواید ملی، ایجاد تسهیلات بیشتر برای. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۴:۴۳
Background image

نشست مشورتی به منظور بهبود امور گمرکی کشور دایر گردید!

 

نشست مشورتی تحت ریاست الحاج مفتی عبدالمتین سعید رئیس عمومی گمرکات به منظور بهبود امور گمرکی در سال مالی جدید با مسؤلین گمرکات در تالار جلسات معینیت عواید و گمرکات دایر گردید.
در این. . .

بازگشت به صفحه خبر