معین عواید و گمرکات با سرقنسل سفارت کشور دوست ترکیه دیدار کرد

admin_mof
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۸/۱۸ - ۱۰:۳۹
خبر

مولوی رحمت الحق فُضیل، معین عواید و ګمرکات وزارت مالیه با سنن الحان، سر قنسل سفارت کشور دوست ترکیه دیدار کرد.

در این دیدار معین وزارت مالیه ضمن خوش آمدید به سرقنسل سفارت ترکیه در افغانستان، جانبین روی هرچه بیشتر استحکام روابط اقتصادی، فرهنگی و تجارتی بین دو کشور بحث و گفتگو کردند.

همچنان در این نشست روی ایجاد تسهیلات بمنظور محصول موتر های شخصی سفارت ترکیه که در گمرک هرات متوقف است و دیگر مسایل مرتبط بحث و تبادل نظر نمودند.

معین وزارت مالیه در گفتگو با سرقنسل سفارت ترکیه روی تقویت روابط دوستانه بین دو کشور تاکید ورزیده افزود، که افغانستان و کشور دوست ترکیه با هم روابط تاریخی و مشترکات دیرینه دراد و حکومت جدید افغانستان نیز خواهان مستحکم شدن روابط در فضای اخوت و دوستانه می باشد.

سرقنسل سفارت ترکیه به نمایندگی از کشورش ضمن تداوم کمکها با افغانها و حکومت جدید افغانستان گفت، که کشور ترکیه در تلاش است تا یک مطبعه بزرگ چاپ کتاب های دینی را در کابل بسازد و همچان سلسله کمک های بشردوستانه خویش را با این کشور ادامه دهد.

خبر

در آخر؛ سرقنسل سفارت ترکیه  هنگامی خدا حافظی، یک کتاب نوشته شده به زبان پشتو و یک جوره تسبیح که از سنگ قیمتی ساخته شده بود به معین وزارت مالیه اهدا نمود.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸ - ۱۵:۳۱
Background image

ریاست عمومی عواید در ۳۴ ولایت کشور بنرهای آگاهی عامه را نصب کرد!


حساب دهی و وضاحت دادن به مردم در رابطه به فعالیت های مهم در یک نظام معتدل یک اصل شمرده می شود. پس بر اساس همین اصل، وزارت مالیه نیز یک سلسله فعالیت های مهم را در زمینه اگاهی و حساب دهی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۵۱
Background image

رئیس عمومی گمرکات با رؤسای گمرکات ولایات قندهار، نیمروز و فراه دیدار کرد!

 

همزمان با اختتام تعطیلات عید سعید فطر، الحاج مفتی عبدالمتین سعید رئیس عمومی گمرکات در رأس یک هیئت طی سفر رسمی به ولایت قندهار با رؤسای گمرکات ولایات قندهار، نیمروز و فراه دیدار نموده. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۱۳:۲۳
Background image

معین عواید و گمرکات وزارت مالیه از مستوفیت های ولایات سمنگان و جوزجان دیدار کرد!




محترم ملا عبدالقاهر(حاجی ادریس) معین عواید و گمرکات طی سفر رسمی خویش به ولایات سمنگان و جوزجان از مستوفیت های این ولایات دیدار نمود.
در این دیدارها که مستوفیان و کارمندان مستوفیت های. . .

بازگشت به صفحه خبر