سرپرست وزارت مالیه با سفیر جدید التقرر ایتالیا مقیم کابل ملاقات تعارفی کرد

admin_mof
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۶ - ۱۴:۱۳
خبر

محترم عبدالهادی ارغندیوال نامزد وزیر و سرپرست وزارت مالیه امروز مورخ ۶ عقرب ۱۳۹۹ با محترم ویتوریو سندالی، سفیر جدید التقرر ایتالیا در افغانستان در مقر وزارت مالیه ملاقات تعارفی کرد.

در این ملاقات که محترم جوانی گرندی، رئیس ادارۀ انکشافی ایتالیا نیز حضور داشت. در نخست، سفیر ایتالیا گفت که کشورش در کنار مردم و حکومت افغانستان ایستاده است و این کشور به کمک های خویش ادامه خواهد داد. وی علاوه کرد که تلاش می نمایم تا در دوره ماموریت خویش روابط میان دو کشور را هر بیشتر توسعه دهم. سفیر ایتالیا گفت که در کنفرانس انکشافی ۲۰۲۰ در مورد افغانستان آماده هستیم تا تعهدات مالی خویشرا با این کشور تجدید کنیم.

رئیس ادارۀ انکشافی ایتالیا گفت من نیز به نوبه خویش منحیث همکار با وزارت مالیه افغانستان به همکاری های خویش به این کشور ادامه خواهم داد. وی کنفرانس ۲۰۲۰ را برای افغانستان مهم دانسته و گفت که ایتالیا تلاش می نماید که بیشترین کمک های خویشرا از طریق بودجه ملی افغانستان به مصرف برساند. وی علاوه کرد که رشد و تقویت سکتور خصوصی، سکتور زراعت، توانمند سازی زنان و اتصال منطقه ای برای ایتالیا اهمیت زیادی دارد.

سرپرست وزارت مالیه ضمن خوش آمدید به ایشان و قدردانی از کمک و همکاری های ایتالیا به افغانستان در عرصه های مختلف گفت که حکومت افغانستان به ویژه وزارت مالیه خواهان همکاری متداوم با کشور ایتالیا می باشد. وی افزود که ما باور داریم آمدن شما روابط دو کشور بیش از پیش گسترش خواهد یافت. سرپرست وزارت مالیه علاوه کرد که ما نیز در بخش های رشد و تقویت سکتور خصوصی، سکتور زراعت، اتصال منطقه ای و مبارزه علیه فساد برنامه های خود را داریم و من منحیث متصدی وزارت مالیه هیچ نوع فساد در ادارات وزارت مالیه را قابل پذیرش ندانسته و مبارزه پیگیر ما علیه فساد ادامه خواهد داشت.

خبر

سرپرست وزارت مالیه تنظیم کمک های ایتالیا از طریق سند بودجه ملی و تجدید تعهدات مالی این کشور در کنفرانس جینیوا را یک خبر خوب برای افغانستان دانسته و از آن استقبال کرد.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۹:۳۰
Background image

سمینار آگاهی دهی در رابطه به پروسه مالیاتی برای مسئولین مالی و تدارکاتی وزارتخانه ها دایر گردید!

ریاست عمومی عواید وزارت مالیه سیمنار آگاهی دهی یک روزه  در رابطه به پروسه مالیاتی برای مسئولین مالی و تدارکاتی تمامی وزارتخانه طی نشستی در  اکادمی ملی عواید و گمرکات دایر نمود.
در این. . .

بازگشت به صفحه خبر