چهارمین نشست چگونگی جمع آوری عشر و زکات دایر گردید

admin_mof
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۴
خبر

چهارمین نشست چگونگی جمع آوری عشر و زکات به ریاست معراج محمد معراج، رییس عمومی عواید وزارت مالیه و اشتراک نمایندگان وزارتخانه های زراعت، آبیاری و مالداری، امربالمعروف و نهی عن المنکر ، ارشاد، حج و اوقاف، د افغانستان بانک و شاروالی کابل در خیبرهال این وزارت دایر گردید.

در این نشست که با تلاوت آیات چند از قرآن عظیم الشأن آغاز گردید در رابطه به ساختن طرح و میکانیزم جمع آوری عشر و زکات بحث همه جانبه صورت گرفته فیصله به عمل آمد که ادارات ذیربط طرح نهایی خویش در مورد چگونگی جمع آوری عشر و ذکات را در جلسه بعدی که روز شنبه تاریخ 25 جدی بر گزار می گردد، ارائه کرده تا بعد از توحید جهت اتخاذ تصمیم نهایی و تأیید به امیر المومنین ارجاع گردد.

خبر

شایان ذکر است که این جلسه به منظور تحقق مادۀ ۴ مصوبه شماره (۸) مؤرخ ۱۰ عقرب ۱۴۰۰ کاببنه ا.ا.ا دایر گردیده بود.

اعلامیه هاهمه اعلامیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۲
Background image
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ - ۱۵:۲۷
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی گمرکات به شرکت های تجارتی و فابریکات صنعتی

بر بنیاد حکم رهبری امارت اسلامی افغانستان تمام شرکت ها مکلف اند تا اموال تجارتی خویش در گمرکات توسط نماینده رسمی طی مراحل نمایند. همچنان بر اساس همین حکم یک نفر میتواند که نماینده سه . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ - ۸:۴۲
Background image

اطلاعیه شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان در رابطه به شارت لیست متقاضیان ۱۳۳ بست

شرکت دولتی نفت و گاز افغانستان مربوط وزارت مالیه، قبلاً به تعداد (۱۳۳) بست های مختلف خویش را جهت جذب و استخدام افراد مسلکی و مجرب از طریق

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۶:۵
Background image

نشست تحلیل و ارزیابی عواید با ۱۴ وزارتخانه و ادارات امارتی دایر گردید!

نشستی به سرپرستی مولوی منصورالحق ذاکر معاون حمایوی ریاست عمومی عواید وزارت مالیه با نمایندگان (۱۴) وزارتخانه و ادارات امارتی در رابطه به تحلیل و ارزیابی عواید غیرمالیاتی دایر گردید.
در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۳ - ۱۴:۱۴
Background image

کار ساخت هنگرهای گمرک پکتیا (۵۰) درصد پیشرفت کرده است!

کار ساخت دو هنگر به ارزش (۳۳) میلیون افغانی در گمرک پکتیا به منظور حفاظت از اموال تجاری از سوی ریاست عمومی گمرکات وزارت مالیه به سرعت در حال جریان است که تا اکنون کار ساختمانی آن (۵۰). . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱ - ۱۰:۵۶
Background image

هفته گذشته مقدار زیادی اموال قاچاقی در ولایات مختلف کشور کشف و ضبط شده است!

هفته گذشته کارمندان مراقبت سیار ریاست عمومی گمرکات وزارت مالیه مقدار زیادی اموال قاچاقی را در مناطق مختلف ولایات نیمروز، فراه، هرات و ننگرهار کشف و ضبط کردند که قاچاقچیان می خواستند آن. . .

بازگشت به صفحه خبر